BRÄNNPUNKT!!!!!!!! YAY XD

Hej på er XP

Hoppas alla mår bra och har haft en skön lördag ^_^

Själv har man bakat Grejat och fixat massa. jag bakade inte peppar kakor i torsdag som ja hade hoppas, så jag gjorde det idag i stället =) dom första råkade jag bränna Surt!!! T-T men resten vart hyfsat okej faktiskt.

Sen har jag bakat chokladbollar mums, till brännpunkt som jag snart ska åka till. Härlig musik sällskap och knasiga vänner ^_^ vad kan va bättre slut på en skön kal lördag 

Imorgon ska jag pyssla med barnen i kyrkan Yay ^_^ vi ska göra lite allt möjligt pyssel som kort sockerlykta och annat. efter det ska jag på julfest med alla teater mäniskorna som jag känner Dubbel Yay ^_^ 

Ha det gött =) 
  



Kommentarer
Ellen

hur var det på Brännpunkt? jag var inte dir igår,,, för att jag vilade från snuvan :P

2010-12-05 @ 18:45:23
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Sara

det var okej härlig musik och gott fika =) hoppas du mår bättre

2010-12-06 @ 13:40:25
Ellen

jo det är bättre nu :) tack så mycket sara.

vi borde ses nåndag tycker jag ^^ kram

2010-12-06 @ 19:19:49
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0