Jag har fastnat =P

Tjena alla glada ^_^

Idag testade vi lite nytt till bageriet jag är på. Vi bakade bullar med blåbär och vanilj sås ^_^ 
Vi gjorde från vanliga bullar till längder och andra sygga konstvärk. Det vart en aning kladdigt så när vi lätt dom jäsa såg dom inte kloka ut =s men sen när vi hade gräddat dom, mums vad dom såg goda ut ^_^

Just nu är jag hos min syster på hennes jobb ovanligt ... ne jag brukar vara det när det går och jag har tid =)
I alla fall så har jag fastnat för en sak och det är Indisk musik, allt från intrumentalikst från bolywood´s musik. Deras sätt att framföra det är det bästa, det är inte bara "ja nu är jag ledsen, buhu" utan mera "Jag är ledsen trårar, och sen glad somm en lärka". Deras danser är inte precis lätta heller allt beror ju på var är foten var är handen annars kan vissa saker misstolkas.

Deras tajming med varandra är grymt snygg, inte alltid perfekt men vadå da vi är inte perfekta heller. En annan sak som är lite roligt är att du har ingen aning om vad dom säger så du får helt enkelt gissa handligen eller just varför alla reagerar som dom gör ;)  

Här är en av mina favoriter =)   

 

     


Kommentarer
Ellen

så roliga dem låter :D men ändå så bra

2011-03-07 @ 18:37:51
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0