Nyaaaaa XD



Jag har hittat världens gulligaste Anime serie och nej det är inte om ett kärleks par och deras liv utan om ett av mina favorit djur. ^_^  Katt ^_^ Serien heter Chi´s sweet home och den handlar om hur en katt unge kommer bort från sin mamma och sen blir upphittad av en liten familj (en mamma, pappa och pojke) som sen tar hand om henne. Man får se hur den lilla kattungen vänjer sig till nya hem och familjen som bor där. Men det uppstår ett problem ... MAN FÅR INTE HA DJUR DÄR DOM BOR ... inte bra, inte bra T_T och särskilt inte när dom har sån nyfiken katt som Chi =S

Jag tänker inte berätta mer om den utan du får gå till Youtube.com och se efter själv om du hällre vill läsa själva mangan så kan du hitta den på mangafox.com, där kan du också hitta massa andra manga som kanske kan vara till intresse ^_^ 

    


Kommentarer
Jojjo

ja de e nog den sötaste serien jag har sett, längtar alltid efter min lilla katt när jag ser den :)

2011-03-09 @ 21:51:20
URL: http://johannakarlsson.blogg.se/
Sara

Det förstår ja ^_^

2011-03-11 @ 18:01:22
Ellen

awww så söt katten är :D har kollat upp på youtube på den ^^ kramar från mig



2011-03-12 @ 10:22:01
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0