Homer tårta

Storasyster Johanna gästbloggar:

Hejsan! Jag heter Johanna och är stolt storasyster till Sara. Tänkte jag skulle visa tårtan som Sara och jag gjorde till Addes (vår bror) födelsedag i höstas.
Han samlar på Homer saker så vi tänkte att vad passar bättre än en Homer tårta till honom.
Den består av en vanlig tårtbotten med chokladkräm mellan och sen sugerpaste som vi färgat gul och grå med lite karamellfärg. När vi färgade sugerpasten fick vi tillsätta lite florsocker för att den inte skulle bli för lös.

Och som pricken över i:et så fick han äta en munk. Adde vart rätt gla över sin tårta kan jag säga ;)





Kommentarer
Ellen

Vilken fin tårta!

Åh vilken fin design och header du har på din blogg Sara!! Älskar den!!! :D

2012-02-08 @ 20:21:50
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Sara

Jojjos förtjänst :-D

2012-02-09 @ 12:26:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0