Good Eats ^_^

Hej alla glada =)

Hoppas ni har en underbar vecka för det har jag =)
Ja, okej början av min vecka kanske inte var så fantastisk men helt ok, idag har jag bakat på bageriet (By Gårdsbageri som jag har skrivit tidigare om) sen har jag umgåts med min syster på hennes jobb och inte bara med henne utan även hennes retsticka till chef =P ^_^(själv klart retas man tillbaka) i alla fall, så har jag kolat runt på youtube eftersom jag HAR SÅ MYCKET FRI TID .... suck. och då hittade jag världens bästa matlagnings program, "Good Eats". 

Jag tror aldrig att jag har lärt mig så mycket av ett mat program. Lite intresserad är jag av såna program men alla såna progam har en mall som jag börjar bli en aning trött på så hittade jag det här programet med Alton Brown. Han har tagit mallen och slängt den i sopptunan, sen tagit upp den igen tagit det nödvändiga och slängt tillbaka resten, han har gått hellt utnaför mallen

Jippi!!!!!!!!!!! XD 

Här är ett klipp som från sesång 11 om cupcakes ^_^ 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0