Min Önske lista

Jag fyller 23 om några dagar och jag tänkte lägga ut min önskelista för dom som undrar vad jag vill ha =) och bara så ni vet är det faktiskt tanken som räknas ^_^ jag kanske ska ha något litet kalas den 16/10 då jag fyller år men eftersom att vi flyttar och håller på får vi se hur det blir =P =) 
 

Saras Önskelista

 

·        Skiss block/pennor

·        Händelser

·        Överraskningar

·        Ny Mobil

·        Roliga Spel

·        Extra hårdisk (så stor som möjligt)

·        Wii spel

·        Filmer

·        Musik

·        Presentkort (Game, Kaphal, lindex, pyssel affärer mm)

·        Pyssel saker

·        Ds spel

·        Katt prylar

·        Scanner

·        Bärbar dvd spelare

·        Böcker (fakta, pyssel, kok/recept böcker)

·        Massage bänk

·        Boxningssäck

·        Fyrhjuling

Ps. det står inte i ordning för vad jag mest vill ha. 

 

Filmer

Det här är några filmer som jag skulle vilja ha =) finns fler men om jag skulle skriva ner allt så tror jag ni skulle tröttna innan ni har läst klart ;) he he 

 

 

Mythbusters boxar 2,3,4                Wall-e         Skattkammar planeten

Navy NCIS alla säsongerna              Lejon kungen                

De tre musketörerna (otecknade)                       Törnrosa

Mannen i järnmasken                       Lilla sjöjungfrun

Totoro                                                    Aristocats

Pippi på dom sjuhaven (otecknade)                    Herbe /fulltankad

Crocdile dundee 3

Trollkaren från OZ (Orginal)                             Baron Münchausens äventyr                

Mysteriet på greveholm                 Evas pyssel & plåster box

Hasse och Tage/ samlar revyer

Världarnas bok                                    Galenskaparna Boxarna

Poirot box 1-4                                     Helan & halvan boxerna

One Piece serien (japnskt tal)       Tintin box

shanghai knights                               

Marry poppins                                    Pettson & Findus filmerna

Askungen                                              Cats don’t dance

Ringaren i Notredam 1-2                 Cirque du Soleil - Quidam

Herkules                                                Filmen om nalle puh

Bambi 1-2

Basil Mus                                             

 

Musik

Tro det eller ej men det går faktiskt bra att ge cd också  ^_^

The realgruop, Klassiskt, Povel Ramel, Carman, Disney (eng & swe), Panflöjt

Michael Jackson, mf

 

Spel

Dom spel som jag mest föredrar är spel med antingen Mario Zelda eller Sonic eller någon annan skojig filur men inga skuttar spel utan spel som tar längre tid att spela med bannor och kluriga heter.

 

Ds spel

Kingdom hearts 358/2 days

Sonic chronicles – the dark brother hood

Super princess Peach

Sonic Rush / adven

Zelda Spirit of tracks

Wii

Super Mario                                         Sonic Unlesde & the black knight

New super Mario bros                     TMNT Smash up

One piece unlimited cruise 1

Wario land                                            Super smash bros brawl

Wario wave smot move 

    

                 



Kommentarer
Ellen

vad mycker roliga saker du önska dej Sara :)

2012-10-13 @ 19:04:44
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0