Nostalgia Critic ^_^

Hej alla glada ^_^

Jag tog en stor paus med bloggandet eftersom jag inte hade tid eller lust om jag ska vara ärlig =S.
Men nu är jag tillbaka ett tag till, tills jag tappar lusten igen =P he he. 

Grymm ^_^ 

Den här killen. manen ... saken är ganska känd på Youtube som Nostalgia Critic. Han kritiserar olika filmer och massa annat som media på nått vis fått fram, och han gör det med sån komik att de första clippen satt jag gap skrattade. Om man ska se hans grejer så måste man ha lite av hans humor i bakfickan vilket jag verkade ha utan att veta om det. 

Det på bilden är ett av hans favorit citat "I was frozen today"  kommer från en film som jag inte vet vad den heter men han tycker att man ska testa att använda den om man t ex grälar med någon eller bara har en vanlig konvesation så ska man mitt i det skrika/säga "I WAS FROZEN TODAY" och se vad för reaktion man får. Har inte testat det själv men kan tänka mig att det skulle va ganska roligt. ^_^

Ett tips bara, om han kritiserar någonting eller film man gillar ska man bara ta det med humor vad han säger eftersom man får tycka om vilka filmer man vill. ^_^   OCH man ska se dom innan man kan säga nått om dom vilket han gör. Men han kritiserar inte bara filmer han inte gillar han har en karaktär som heter "Chester A. Bum"  



Den här killen är en uteliggare som hyllar massa filmer, berättar bittar ur dom på ett crazy sätt som är ännu bättre än Critic i vissa stunder. =D han dycker även upp lite här och där och man kan hitta ett klipp på youtube där han är på något con med en annan crazy guy. önskar man var där ^_^

I alla fall så ska ni få lite smakprov här är ett klipp med Critik och ett med Bum ^_^ enjoy


   





Kommentarer
Ellen

Välkommen tillbaka till bloggen Sara! :)

2012-02-03 @ 21:51:22
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0