Visst är det konstigt =S

Visst är det kontigt, vissa dagar är allt hur bra som helst. man går till jobbet och allt går hur bra som helst och man känner att man tilloch med kan jobba lite till man kommer hem och känner att man inte behöver göra så mycket utan kan ta det lugnt pyssla lite med vad man nu har lust med. Medan vissa dagar så vill man bara ligga kvar i sängen, blir sen till jobbet inget går bra och när man kommer hem är det kaos och stök så att man måste greja till sena natten och då kommer inte i säng fören sent och man får för lite sömn så man blir sur nästa dag utan att kunna förklara varför för man vill inte säga att man kom i säng sent för då set folk en som en slarver och det är det sista man vill ha på nacken "suck"
 
Som tur har jag inte haft det nu på ett tag ^_^ så det är lugnt folk jag mår fint =)
Men det är ändå lite konstigt hur dagar kan bli som dom blir vissa gånger =P
 
Hoppas ni har en toppen dag =) och det blir ännu bättre
Stora kramar Sara
 


Kommentarer
Ellen

Vad jobbar du med Sara? Härlig bild du har tecknat! :)

2012-09-22 @ 18:41:28
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
johannakarlsson

Jag tror man mår så otroligt bra av att gå och lägga sig i tid, gå upp i tid, få jobba på dagen och komma hem och känna sig nöjd med sig själv, fixa lite hemma och gå och lägga sig.
Sova ordentligt gör massa tror jag ;)

Du är bäst lilla syster!

2012-09-24 @ 07:47:05
URL: http://johannakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0