Hoppsan =S

Tjena muppar

Nog kan det bli kneppit när man ska ta körkort =S Ja skulle skriva teori igår i Västerås men så vissar det sig att jag inte har gått risk ettan ... suck. Så efter lite om och men så ska jag gå den kursen 4 mars och efter det ny tid för teori och uppkörning, den rök samtidigt som teorin.
Man kan ju bli tokig på dom men samtidigt tycker jag att det är bra att är hårda på det eftersom kursen är väldigt viktig så jag lägger mig på det. 

En positiv sak som en vän sa till mig är att nu får du mer tid till att plugga och köra, Ja kanske det ^_^

kram på er  "se upp i backen"



Kommentarer
Ellen

Vad snyggt du har gjort i din blogg :)

Jag önskar dig lycka till med körskortet^, ;)

du kommer att greja detta!



cool bild :D

2011-02-22 @ 17:51:06
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0