Pokemon Black and Wihte .... Okej =S






Idag kommer det nya pokemon spelet ut "Pokemon Black and Wihte" och tydligen så ska dom har kommit på 150 ny pokemon sorter ... okej ... jaha ... ... ... VA TUSSAN ÄR DET HÄR!!!! dom tre du får börja med är en gris en utter (tror ja) och nått jag inte kan beskriva som ska vara gräs pokemon. från det du kan hitta på youtube och google så är dom här ny pokemon monstrerna inte alls som dom vanliga.

Jag tog mig en snabb titt. jag hittade en Svamp, några kughjul, en omvänd zebra med en blixt i pannan som sticker ut och en krokodil ... Jag tror att fantasin har tagit semester eller så rensade dom biblioteket i Japan. Ja, ja nu sak här inte helt klaga jag har inte spelat spelet och kan inte säga mer än vad jag tycker. 

En sak som jag faktiskt tycker är lite coolt är att pokemon figurerna rör faktiskt på sig när dom slås och det är nått jag önskat dom skulle göra länge + till på det ^_^ 

Det är min åsikter om pokemon spelet så här långt, uppdatering kommer. 

Kram på er ^_^         



Kommentarer
Ellen

Jag har också kollat upp detta. :P

jag gillar mest när det är Ash, Misty och Brock och Pikatchu och dem vanliga figurerna. ^^



men Pokémon season 14 black and witht har inte kommit till sverige än :/

2011-03-04 @ 15:38:05
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Sara

jo det gör väll jag me men jag menade mest på spelet som är ute

2011-03-05 @ 21:55:52
Lars erik

Hej Sara Grattis på namnsdagen i efterskott. Jag har skickat en överaskning till dig på posten krma Lars erik

2011-03-08 @ 14:02:34
Anonym

hi smo

2011-03-08 @ 14:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0